Fika paus och matshopping

Sådär då har man varit en snabbis på Centrum.
Fikat med mama och flisan och införskaffat dagens middag. Som blir Grillat (inte så ovanligt) kokt potatis och Tzatziki. Så nu ska man väl stoppa köttet i marinad så den blir Goood och härlig.
Åkte hem till mamma en snabbis också för att hämta min innebandy trunk så jag kan spela innebandy.

Har precis kollat in Lisebergs hemsida för att kolla om det har kommit något nytt sen förra året.
i augusti blir det en tripp till göteborg då jag och babe tar tåget ner och åker med mammsen hem.
ingenting nytt än bara en massa barnkaruseller.
Syster är mysig hon har bestämt att hon ska ta en karta och sedan kryssa allt hon har åkt. Hennes mål är att åka allt. vilken tur att vi kommer att vara där när det öppnar.
Jag tänkte väl försöka åka det mesta. Men har bestämmt att jag ska pröva nånting nytt. hum. Spökhuset kanske. Får se om jag kommer att våga.

Hittade att Lisebergs tornet kommer att byggas om till europas högsta och snabbaste frittfall. Kommer att ha premier sommaren 2011. 146 meter över havet och man åker i 110 km/h det tar 100 sekunder att åka upp och knappt 3 sekunder att åka ner. Jag kommer nog aldrig att våga åka denna attraktion. Livrädd för höjder. Jag tycker att jag är duktig som har vågat åka Fritt fall på Gröna Lund.



Kommer du att våga?

Källa

nej nu ska jag joina min kära pojke att spela guitar hero. Puss hej

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0