Förlovad med min Älskling ett helt år idag.

Idag har jag och min älskling varit förlovade ett helt år, Shiit vad tiden går fort.
Jag hoppas verkligen på att det blir ännu mera år. Massor av år. Helst livet ut.

Jag älskar dej av hela mitt hjärta <3



Shiit jag har sovit så galet jäkla dåligt inatt, Började med att vi typ gick och la oss. Älsk somnade dirket. Jag kunde inte sova för att grannarna höll på att dunka musik.. Halv 1 slutade dem. Och lilla jag som är typ absolut fegaste i världen vågade inte gå och säga att till. När dem väl slutade så hade jag problem med hur jag skulle sova. Om jag skulle sova på mage ? Rygg? eller sida? om jag skulle ha täcke eller vara utan ? Slutade med att jag inte fick en blund så jag gick upp istället. Oj då var klockan typ halv 4a redan. Så gick upp och satte på tven och börjde kolla på nog den sämsta skräck komedin EVER.  "Club Dread". När jag kollat slut på den så gick jag och la mej igen. Denna gång verkligen tvingade jag att sova. Så halv sex lyckades jag somna, Vaknade Halv åtta igen av att någons brandalarm gick igång eller om det va en väcka klocka för brinner gör det inte..

Nu är klockan 1, Älskling gick upp och käkade frukost sen gick han och la sig igen. Tror att han börjar bli sjuk han hade huvuvdvärk iallfall så nu sover han igen... Suck.



Sevärd? Nej skulle inte tro det. Den va väl lite rolig någon gång ibland..
Men jag tyckte inte att den va bra.



komentarer
Postat av: mamma

GRATTIS! Låt inget hindra er från att leva ett lyckligt liv med varandra! Love you!

2010-07-10 @ 18:23:18
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0