FREEEDAG

Nu har älskling kommit hem och vi har varit och handlat och slängt en massa sopor..
duktiga vi är. Nu är det bara städa kvar. typ damsuga eftersom jag har lillasyster på nattbesök imorgon.
Och vi har ordnat som fasiken för det. Vi har varit och lånat en Gitarr till, och lite mera guitar hero spel så vi kan ha mys...

Ikväll blir det mys med bara tobbe.
Spela Guitar hero, Tack Jimmy =)
och så har vi hyrt Film och köpt massa mat, Natchos blir det till middag och efterrätt Jordgubbar och vattenmelon.. Mums.



Älsklingen själv kunde inte hålla sig så han tjuvstartade lite..
Nej nu ska jag joina han en stund sen blir det att laga mat.
Puss


Och så vill jag bara säga förlåt till min mamma <3


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0