Hur ska det gå till ?

Hur ska man få en lat pojkvän att börja träna på gym med en. Jag menar det är roligt att träna här om man är två. Ensam är skiit trist. Jag har suttit och betalat ett gymkort i onödan bara för att jag trodde att jag skulle börja träna. jag  va jätte dukrig i början och sen för ett tag sen men sen orkade jag inte längre, jo juste min pappa dog.
och nu är jag skit sugen igen men jag vill itne själv. och jag menar ju om han skaffar kort nu då tjänar han ju på det. Nu när det är sommar kampanj. Och eftersom jag och min pojke kan ha väldigt roligt tillsammans så kanske detta kan bli en av våra grejer vi gör tillsammans sen har han massak ompisar som tränar här så.. kanske dax att komma igån nu älskling. Jag vet att jag kommer träna en hel del nu när jag kommer börja med innebandyn igen men jag kan säkert klämma in gymmet i mitt liv också..

Hur gör jag ? Tvinga? nej... Smöra? Hum ja kanske men hur ?
Övertalning? Nej.


Jag älskar dej Baby <3

Gymmet

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0