jag måste erkänna en sak.

Att de finns tre otroligt vacka kvinnor i denna värld..


Nr 1

Kat Von D. Otroligt vacker kvinna. En otroligt Udda kvinna men ändå så otroligt kvinnlig. Jag diggar hennes stil.
Hon är naturlig och skäms inte för sig själv. Det är de som gör henne otroligt vacker.

nr 2

Jessica Alba. Jag tror inte att någon i denna värld tycker att hon är ful. Hon har typ allt. Kroppen, ögonen, Leendet, håret. Och hon är en otrolig skådesspelare. visst är hon vacker ?

nr 3

Men enligt mej är denna kvinna aboslut vackrast i mina ögon.
Hon är en otrolig människa. Hon är stak, hon har ett hjärta av guld. och hennes starkhet och hennes fantastiska självkänsla är något jag beundrar henne för. Hon är min störta förebild och det är henne jag jag lär mej av.
Jag älskar dej mamma <3



komentarer
Postat av: mamma

Å Mysan min älskade unge! Va glad jag blir! Tack, nu får jag tårar i ögonen! Du ska veta att jag är den stoltaste mamma som finns när det gäller dej och dina systrar! Visst bråkar vi och är oense men jag älskar dej överallt annat! PUSS<3

2010-07-13 @ 23:16:51
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0