jobb,födelsedagsfirande söndag

Sådärja, nu sitter man uppe på jobbet och ska sitta här dem närmaste 7 timmarna framåt.
Så tänkte att jag bloggar lite eftersom jag inte gjorde det när jag kom hem igår. sen blir det väl att städa lite för att få tiden att gå snabbare.  

kom hem vid typ halv 1. Men jag va tyvärr inte med och grillade, jag fick mamma-nu-åker-vi-till-akuten-ont.i-magen. Men det gick över så jag åkte ner till dem och va där resten av kvällen. Riktigt, riktigt trevligt. Singstar, skratt, prat och ofrivillig badning.  Min söta pojkvän kastade i mej i poolen, Ja men kläder och allt på mej men jag hade tagir ur telefonen i byxorna som tur va. Men jag kanske förtjänade det, jag menar jag skvätte lite vatten på honom, Tack för en trevlig kväll Jimmy det gör jag gärna om.

och förlåt för att jag nästan inte lägger in några bilder men jag har inte laddat batteriet i kamerna. Men ska väl försöka fixa det.

Senare ikväll kommer Strängnäs borna över hit och ska fira mej och flisan som fyller år denna månad. Flisan om 2 dagar jag om 10. Så det blir mys kväll idag med.

Men nu sk ajag städa lite, puss hej

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0