Lördag.

Sorry för en dålig bloggning igår men jag tappade lusten totalt.
Blev en liten små konflikt som gjorde så jag tappade lusten till allt. men det löste sig till slut och dagen slutade ändå rätt så bra.

Jag och älsk handlade lite mat, sushi för min del och så hyrde vi en film och bra myste. det var mysigt.


att bero på konflikt och förhållanden. Är det bra att bråka ibland ? Enligt mej så är det bra att bråka ibland. Man kommer närmare på nått sätt man lär känna varandra och sen kan det ju bli hur mysigt som helst när man väl blir vänner igen. Men man ska bråka oom viktiga saker inte en massa fjuttsaker, det har jag lärt mej att jag inte ska börja bråka om hur man ställer in disken i diskmaskinen och sånna dära petiga saker för då förstör man allt istället. Och jag skulle nog bli galen om mitt förhållande var perfekt hela tiden, det skulle inte funka så.

Här är mina tips till fungerande föhållande.

- Viktigast i ett förhållande är man har roligt och kan skratta tillsammans. Jag vet ett par som har varit tillsammans i 23 år, dem träffasdes precis när dem slutade nian, jag menar hur coolt är inte det. Och tack varae att dem kan ha roligt och skratta tillsammans så har dem lyckats hålla ihop. och man ser verkligen på dem att dem verkligen älskar varandra.

- Bråka, men bråka om någonting vettigt.

- åk ifrån varandra nångång som man får sakna varandra, det säker banden mellan varandra och man lär sig att lita på varandra.

-Ärlighet ovh trygghet.

Hoppas ni följer det. Nu ska jag fortstätta tråka här på gymet, det är ingen här så då blir det tråkigt.

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0