lugna Kista

Sådär ja då va man hemma från en jätte mysig tjejdag med lunch och shopping.
Finns väl inte så mycket och säga, Titta på bilderna istället.
men jag hittade det jag skulle. Två st födelsedags presenter men kommer nog inte lägga upp bilderna på bloggen på dem nej det går inte då avslöjar jag dem ju.



Söt uttråkad mamma, Haha hon gillar inte att shoppa med mej för jag kan aldrig bestämma mej och så ska jag pröva allt.. Haha mamma Förlåt. Älskar dej <3
Tack för en helmysig dag

komentarer
Postat av: mamma

Tack själv! Hadde en mysig dag med er!

2010-07-19 @ 19:44:15
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/
Postat av: Fluffie

Haha ja det var en mysig dag men alltid bilder när jag precis ska ta en tugga:P<3 älksar rej

2010-07-19 @ 23:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0