Sjukling

Shiit detta är inte roligt..   Näsan bara rinner och jag måste snyta mej hela tiden. Och jag nyser typ 10 ggr i timmen.. ¨
Så just nu ligger jag och kollar på "flyg 29 saknas" faktiskt ganska bra. Det va en serie som gick på sommarlovs morgon för typ 2 år sedan, då sommarlovs morgon fortfarande gick att titta på..
Allt sånt där blir bara värre och värre. Töntigar och töntigare. Precis som julkalendern. Helt värdelösa nu förtiden.

Det är typ sämst att dem har tagit bort bolibompa kl6 på ettan också instället så har man lagt in det i barnkanalen som håller på hela dagen. när jag va liten va typ bolibompa dagens höjdpunkt och man satt och väntade tills klockan blev 6.
Och nu finns det inget att vänta till längre. Vet inte om jag vill att mina barn ska växa upp så.
men jag får väl ta det den dagen det kommer in barn i mitt liv och det är inte än på ett tag.

Nu ska jag bara ta det lugnt eftersom jag ska jobba sen
Puss hej


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0