Snart Dax för arbete.

Jahapp då har tagit det lugnt hela förmiddagen. ätit massor av alvedon så jag ska klara av kvällen.
Eller ja inte massor jag har tagit två stycken än så länge. Knarkar mera nässpray och snorpapper.
Men det är väl sånt jag får stå ut med i några dagar framåt.

Tur att man har vänner att prata med. Mysan jag messar dej sen ;)
men jag har iallafall kommit en bit in på säsongen av flyg 29 saknas. Den är faktiskt rätt bra.. Den är faktiskt galet bra..
Handlar om ett gäng ungdomar som blir strandsatta och måste göra allt för att överleva. Men det är mycket som går ivägen som vänskap, kärlek och makt. Men i slutändan tror jag alla blir vänner tillslut :P
Det är faktiskt bra skådeseplare också.
Nu borde se den någongång..
Men nu är det dax att göra sig redo, Puss hej

komentarer
Postat av: lucke

Tjena, vad händer? :)

2010-07-14 @ 16:11:38
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0