Speciellt eller inte ?

Eftersom jag ändå drog upp ämnet så fortsätter jag.
Att förlora oskulden ska vara speciellt säger vissa. Andra säger "äh bara jag blir av med den".
För vissa var det speciellt och för andra inte.
Vad har folk för förhoppningar om sex egentligen? Så jag tog tag i vännina och frågade.
Hennes förhoppningar för sex va att de skulle vara Skönt, fint och underbart, Blev det så ?

"trodde att vi skulle titta på varandra och sen skulle allt bara flyta på, men det va klumpigt och vi fick prata med varandra hur allt skulle ske. Vi var båda jätte närvösa och kläderna bara fumlades av och allt va bara kaos.
Och själva akten var inte alls lika skön som jag hade föreställt mej. Men det var långt efter som jag förståd hr hemsk första gången va. Så efter första gången trodde jag att de va så man hade det men efter att ha haft det flera gånger insåg jag hur hemskt det egentligen va."

Så vad gör egentligen första gången speciell? Är det stämningen och omgivningen som gör det speciellt, när man ska ha tända ljus och lugn musik? Eller är det personen som man vill dela sin första sex erfaranehet med som gör det speciellt?

Jag kan inte säga att det var specillt när jag blev av med den. Men jag kommer alltid att komma ihåg det och det är det som grejen. Då var personen speciell, nu har han säkert sitt egna liv och jag mitt men jag kommer ändå att komma ihåg det. Nu har jag ett liv med en underbar kille jag är förlovad och mitt förflutna kommer inte att störa mitt förhållande.

Så vad tycker ni? Måste första gången vara speciell ?








Ja finns väl inte så mkt och säga. Tyckte att det var ett passande ämne. Vill du veta mer Gå in och kolla HÄR.

Den är dessutom på Rea. Kostar 19:-

komentarer
Postat av: mamma

Ja man kan ju undra hur många det är som har haft en fantastisk "första" gång! Inte så många tror jag! Tänker inte berätta min, tror inte du vill läsa den! Inte fantastisk iallafall! Puss på dej min Älskade dotter!

2010-07-15 @ 17:02:40
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0