tatuering.

jag ska ju göra en tatuering till. snart hoppas jag. Jag har gjort lite skisser men jag behöver hjälp med att välja vilken jag ska ha.
Sen ska vara på benet. Antingen så ska den börja på foten och sedan klättra uppåt eller så ska den börja vid fotknölen och klättra uppåt.


Nummer 1.
Där har jag bara satt ut lite stjärnor men varje stjärna betyder en speciell person.
Det är iallfall min familj.

Nummer 2
också satt ut lite men 4a stora och resten små.

Nummer 3
Den gillar jag mest. 5 Stora stjänor.
Dem stora är för Mamma, Pappa, Syster Flisan, Syster Carro, Syster Emelie. Och dem små Farfar, Pojkvän, Systers barn, SýstersBarn och Bästa vän.

Vilken tycker ni ?

komentarer
Postat av: miss A

du borde kanske fundera på att ta bort en stjärna. Anledningen till detta stavas otrohet :'(

2010-07-08 @ 14:40:53
Postat av: mysan

miss A: har min pojkvän varit otrogen mot mej eller vadå ?

2010-07-08 @ 14:51:55
Postat av: Smile

Tycker bild nr ett e finast :)Stilren o fin:)

2010-07-08 @ 15:20:06
Postat av: Anonym

först. Skit i miss A. och ta det med din pojkvän om du tror att det är så.

Om personen tror sig veta sånt bör hon vara "modig" nog att säga det till ditt ansikte och inte skriva anonyma saker i bloggen. Det är bara pinsamt och fegt att skriva saker i någons blogg och vara anonym, speciellt när det gäller såna saker.



Ang tatueringen. nummer ett lägger jag min röst på.

2010-07-08 @ 15:53:13
URL: http://xea.webblogg.se/
Postat av: mamma

Miss A kanske ska börja leva sitt eget liv och inte sabba för andra! Fegt mycket fegt av dej att skriva sånt här på Mysans blogg! Får jag reda på vem du är spring fort då när du ser mej, din jävel!

2010-07-10 @ 15:27:04
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0