The sims dax

Asså helt seriöst vad ett spel kan skapa fram beroende. Jag har typ blivit beroende av the sims.
fick typ en kick förra veckan och tänkte " nej man om man skulle testa spela lite the sims igen" och nu är jag fast.
Och i det spelat brukar man typ skapa simmar som har något med en själv att göra, Så jag skapade en sim som är raka motsatsen. en kille som fick heta sigga och från värsta nollan blev han vice precident men nu är han gammal och kan inte jobba. Det är första gången jag spelar med en sim så länge. Så nu ska han bara dö. Han ska ha en lycklig och bra död. Så får se hur det går.

Flisan är påväg hem till mej håller på att instrallera det på hennes dator så hon också kan spela. Snäll som är jag. hon har en överraskning med sig så hon får ta och skynda sig lite nu för nu börjar jag bli nyfiken..

GODMORGON btw.. Hoppas ni får en trevlig dag.

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0