Ändrade lyckade planer för kvällen

Det har bara blivit två inlägg idag men det gör nog inget. Nu är jag iallafall hemma. Efter en otroligt trevlig kväll.
fick ett samtal av jobbet som sa att jag inte behövde komma in för dem va redan många. Det gjorde nog min dag.
Just nu sitter jag och kollar på det kungliga bröllopet nu ska hon skära en bit av den stora tårtan. Riktigt vacker tårta må jag säga.
Jag har suttit och kollat på de mesta delen av bröllop och det är riktigt vackert sago kunga bröllop. Och dem två ser så otroligt glada och lyckliga ut.
Det ska ju vara den lyckliga dagen i deras liv Så. Men riktigt fina är dem.


dem är så söta tillsammans.
Bild lånad från Bröllopsbloggen 

Men nu ska jag hoppa i sängen och sova lite. Tänkte faktiskt sova ut lite imorgon sen är det full fart ska fixa lite med mamma och sen ska vi troligtvis på Bio för att göra söndagen riktigt bra.
Godnatt och hoppas att ni har njutit av det fina bröllopet och lyckan som jag har.

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0