Bara för att mamma vill..

ska väl försöka börja blogga igen, mamma går och klagar på mej att jag aldrig bloggar längre..
Men det har väl varit mycket på sista tiden..

Jobb och student och allt det dära..

Japp jag har tagit STUDENTEN FY FAN VAD JAG ÄR BRA.
Sen har jag väl jobbat en del. men nu är jag ledig. Det är tråkigt men antar väl att det är bra med tanke på hur min mage mår.
helt sjukt. Men ska till läkaren på fredag så jag får väl ta upp det då. Mycket saker ska ta upp med läkaren nu.. Jobbigt nog.

* jag har fått en Knöl bakom örat som gör ont..
* Min astma så jag kan träna fotboll ordentligt.
* Och utreda vad det är för fel på min mage.

Just nu håller jag på att tvätta lite och fixar och donar. Ha planetar mina tomatplantor.
Min mage är inte helt hundra idag. Men mår absolut mkt bättre än vad jag gjorde igår.

Så fort tvätten är klar ska jag typ kila hem till mamma, tänkte kolla om vi kan åka till coop forum och köpa blommlådor.



komentarer
Postat av: mamma

Äntligen! Har saknat ditt bloggande<3

2010-06-18 @ 06:30:09
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0