godmorgon

Ja godmorgon. Just nu är det faktiskt fin väder här i byhålan. Ha öppnat ballkongdörren så man kan hör fåglarna som kvittrar i skogenprecis intill. Mysigt

Har väl inte sovit sådär jättebra inatt. Hade någon som snarkade en heldel. Men nu ska man duschaoch fixa till sig för hans pappas 50  års fest. kommer bara stanna en stunde eftersom jag ska jobba, Dem svarade inte går så jag
jobbar oavsett hur jag mår. Skiit men hoppas jag mår bättre idag. Har tagit  tabletten jag ska och så ska jag väl hålla mej till de lätta och lagom glutenfria maten. För dem trodde att jag va gluten allegiker.
Jag menar gluten... Det är ödet för en kock. Och jag är kock. Suck.

Och jag måste kolla sen vad Victoria har för klänning. Jag kan säkert tänka mej att den är hur vacker som helst.
Tänk att få ha ett sagobröllop som hon får.
Men jag har planerat lite hur mitt bröllop ska vara.

Inte så stort, i en kyrka och så vill jag ha såhära.

Hur coolt är inte det.. Roligt och as ballt. jag vill att mitt bröllop ska vara den bästa dagen i mitt liv.
man blir så glad av att kolla på dem.

Men nu ska jag hoppa in i duschen. Puss

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0