humm...

Ja då har man städat hela lägenheten. har dammsugig överallt där det går att dammsuga, skurat golven, torkat överallt. Du luktar det fräscht och gott. har till och med rensat avloppet.
Blev inget födelsedags firande för mej idag. Huvudvärk och Magont. Så Tobbe fick gå själv.
Sen när han kommer hem så bara springer han in och säger i farten att han ska träna fotboll. Hämtar grejena ger mej en puss och drar iväg igen..
Ingenting vad fint du har gjort eller vill du följa med och kolla. Eller berättade vad hans pappa tyckte om presenten eller nånting.. Snällt och jag som är så otroligt känslig idag för att jag har klippt av mej håret. Så jag började ju såklart böla när han precis hade gått genom dörren...

Men kan man inte ens säga ett litet ljud liksom.. jag som hade planerat myskväll och kanske ta en tur till mamma för att hämta lite grejer som jag behöver imorgon när han är på jobbet men nej.. äsch, killar tänker med Arslet ibland. Så det blir ingen Zumba för mej idag, Eller imorgon. Suck.
Jaja.. nu ska jag väl bara tråka vidare, Kanske ska tända lite ljus och bara mysa med mej själv ? Nej det låter deprimerande. blir nog dusch ooch sen sova. 


komentarer
Postat av: mamma

Ja det är nog du som är lite känslig idag och väldigt många andra dagar oxå! Men du är jätte fin i håret! Hoppas att det blev lite mys iallafall!

2010-06-22 @ 22:47:03
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0