Känns som att jag skriver mer på morgonen

fast det är ju inte morgon längre klockan är ju 12. HAHA
men iallfall.. Min älskling va och köpte Guitar hero igår så vi satt och spelade de sen blev jag så trött så jag somnade.
Därför hann jag inte skriva. tråkigt..
idag är ju en otroligt händelserik dag.... Not..
Håller på att tvätta. sen kommer doris så ska umgås lite med henne sen har Flisans fotbolls lag match mot föräldrarna så där ska jag vara.. Föräldrarna kommer att äga stenhårt...

Så nu får ha en bra dag.. Skriver om jag kommer på nått att skriva om..

komentarer
Postat av: Sandra <3

Haha joo... äga stenhårt... <33

2010-06-29 @ 16:10:08
Postat av: mamma

Vi vill ha lite kvällsbloggning oxå! Puss

2010-06-29 @ 21:54:13
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0