Lappade bilar och färskpotatis

Sådär ja nu är jag äntligen hemma ifrån shopping runda inför imorgon. Så nu ska jag bara fixa ihop all picknick.
Det va mysigt. Hjälpte flisan att lappa alla bilar med reklam. Jobbig som fan eftersom det va så varmt.

och jag har världens bästa pojkvän. Stod en jätte fin present till mej på bordet när jag kom hem

Fina eller vad ? tack älskling jag älskar dej mest <3

kom hem med lite andra saker än bara mat också.

Dem hade rea på kicks så det blev en parfym och hårborttagningsmedel.
Sen den nya tandkrämen köpt på Willys

Den luktar faktiskt rätt så gott =)

Tack för en trevlig dag. Nu ska jag ställa mej och borsta potatis.

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0