Saknad

Sitter just nu på Bcjf och väntar på Evelina.
Så kollade jag igenom mina bilder lite och hitta en bild. Som jag kommer lägga ut och ni får inte skratta men de va en tid jag hade som jag ville vara annorlunda.
Men när jag tittade på bilden så kände jag mest bara ett stort hål i hjärtat, En saknad.

Bilden är på mej och min pappa när vi va i Paris, Underbart. Men shiit vad jag saknar den mannen.
Min pappa. Min pappa som inte hann uppleva min 18 årsdag som inte ser när jag tar studenten som inte får bli morfar. Han hade blivit världens bästa morfar både för mej, Emelie och flisan.
Jag kan inte klaga på min barndom för den va fantastisk på så underbara föräldrar jag har.

Men saknaden till dej pappa kommer nog aldrig att försvinna. Jag saknar dej varje dag, varje sekund.

-Jag älskar dej Göran Spångberg   <3


Hehe jag bjuder på den, Men blir glad av att se den och känner verkligen kärlek.

komentarer
Postat av: mamma

Snyggingar!!!!!!

2010-06-02 @ 15:44:29
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0