Skaka Rumpa

Enligt Eric Gadd så blir "Sean banan" och "Sterolove" som blir årets Sommarplåga.
Sitter just nu och försöker få min mage att må bättre så jag kan kila iväg till skolan. Den har inte varit den bästa denna morgon, Fattar inte vad det beror på, blir galen.
Men snart så. Det får helt enkelt ta den tid det tar..

Dagens Outfit, blir mysbyxor med uppdragna ben ( Addidas), Ett svart linne från Gina, Och en kortärmad topp med luva från bikbok, Och osminkad. Har ju hört hur fult det är när man har sått vid spegeln hela morgonen och gjort sig fin och sen tar på sig ett par mjukisar att det är de fulaste som finns så jag hoppas sminket idag.
Så kan man ju alltid utnyttja solen lite, få lite färg i fejjan.


Sitter och spånar på våran extra konsert som vi elever i håbo musikskola ska sätta ihop.
Ska kolla med Magnus också om vi kan får lite spel hjälp av sumpan. Eller varför de? då måste vi ju dela med oss av pengarna. nej vi fixar detta själv.
Vi ska sätta ihop en Konsert med Disney tema.


Denna har jag fastnat för totalt. Kommer så väl ihåg när serien gick på tv och man kollade varje morgon.
Nostalgi att sitta och kolla på allt detta.

Har ni några ideér på vad man kan ha med ?

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0