STUDENTLUNCH

Shiit känns att det börjar närma sig studenten nu.
På måndag smäller det.. MY SPÅNGBERG TAR STUDENTEN.
Så ska kissa och börja åka mot skolan där vi har studentlunch och student fotografering.

Livet leker just nu men med vissas problem bara. Men dem problmen ska snart lösas hoppas jag =)
Och jag älskar Mamma, Flisan, Tobias, Emelie och Carro guud så jag älskar er.. puss på er mina sötnosar <3
Juste älskar pappa också.

För er som inte vet så ska jag Lägga till ett efternamn. Så kanske inom en månad kommer jag att heta
My Spångberg Göransdotter om allt går som det ska.

Nej men nu ska jag ta min Studentmössa och börja kila ner mot bussen. Puss på alla

Älskar dej Tobias Ferm <33

komentarer
Postat av: Emelie

Älskar ju dig också.. :) <3

2010-06-03 @ 09:57:01
URL: http://blogg.aftonbladet.se/wiffen
Postat av: mamma

Gulliga du! Älskar dej oxå!

2010-06-03 @ 12:16:50
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0