Tvättdag

Godmorgon. Så då var dem första tvättmaskinerna igång. och jag har tagit långfrukost.
Det va fakstikt rätt bra och att ta det lugnt och äta långsamt. Så jag gjorde i ordning en skål med yogurt och bananer och ett glas apelsinjuice. och så satt jag och läste gårdagens aftonblad. Så då åt jag automatiskt långsamt.
och nu sitter jag här och det är repris av ferjan, det är nice. Jag gillar ferjan. Det är roligt.
Så snart ska jag kila ner till tvättstugan igen och fixa lite.
Sen blir det ett pass Zumba som min älskling åkte och hämta igår.

Jag tror att jag överreagera lite på honom igår, så Förlåt.
jag har hittat nåntng jätte roligt.
Ullared har ju webbkameror och det är ganska kul att sitta och kolla på folk som går in och ut och när det köar och shit. Kolla in här. Haha

nej nu blir det tvätt stugan

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0