10:e mars

Stress kan verkligen förstöra. igår kväll fick jag veta att jag skulle ha fiket idag, Shiit vad de tog på mej. stressade upp mej fast jag visste att allt skulle lösa sig men det var de hära "jag kommer inte hinna äta" " Tobbe kommer inte hinna äta" " Bråttom bråttom bråttom"
Så min natt har inte varit så himla söt. jag va jätte trött men jag harbara legat och vridit och vänt på mej hela natten vaknat hela tiden, fått hjärtklappning, drömt marddrömmar.
Fast tobbe verkligen försökte få mej att slappna av igår, jag tyckte att jag var rätt avslappnad men tydligen inte..
Suck.

Aja jag sitter hemma iallafall för när jag klev upp imorse så funkade ingenting. Så ska prata med skolan sen ringa praktiken. Men nu.. ska jag inte göra nånting annat än att plugga så jag kommer inte skriva så mycket.
Tjing

Mysan

Jag älskar dej mamma. Älskar dej så sjuk jäkla mycket. Det finns inga ord
Inga ord alls som kan beskriva min kärlek till dej.
Jag är stolt över dej, och jag är glad att du finns. <3
Älskar dej <3

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0