14:e Mars

Ojsan jag råkade visst hoppa över en dag.. Igår shiit vilken dag.
Började med att upp och gå till handledar kursen som var sådär. Inte helt riktig tråkig lite intressant också. Han körskole läraren verkar sjukt bra och jätte rolig ska nog köra med han några gånger tror jag :P
och men  mamma såklart, mest med mamma men skulle vilja pröva med han Ronny.

Sen var det hem och laga lite lunch till en hungrig domare som kom hem strax efter mej.
Sen skulle han ha match. Så då var det ner till hallen och kolla på matchen. En riktigt rolig match att se faktiskt.
Jag och amanda satt i seket som vanligt Alltid lika roligt men kanske inte är så trött så det kommer tårar ur ögonen.
Satt mest och fundrade på hur jag skulle klara resten av dagen vaken.

Efter matchen blev det lite brådis så det blev en pizza till middag, Vi fick iallfall i oss nått.
Sen så fixa till sig lite och åka till upplands väsby.
Sötaste Emma var jätte söt på festen, tack för att vi fick komma vi hade verkligen jätte roligt den lila stunden vi var där..
Vi var alltså inte där så länge eftersom vi var så sjukt trötta. Och idag ska vi hjälpa Amanda med lite saker..

Men nu ska jag få i mej lite frukost. Jag tog inte med mej kamerna igår lite tråkigt men ville inte att den skulle komma bort när det var så mycket människor. Men kommer säkert upp nått på Fejjan jag kan sno. :P

lägger upp lite bilder från matchen sen när dem kommer in:P
Hoppas nu får en solig och trevlig söndag allihopa
Mysan

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0