15:e Mars

God förmiddag ska man nog säga. Sitter i skolan eftersom mitt internet fortfarande strular. Jag har världens håltimme nu på typ 2 timmer, Skit drygt mp jag säga. Och hem kan jag inte åka för jag ska göra prov.
Orkar egentligen inte men jag gör det ändå.

Efterskolan ska jag åka hem, köpa två st kuddar för vi behöver verkligen nya kuddar.
Sen så ska jag och mamma gå och simma hoppas jag, Får se om jag klarar av det.
Jag har sån galen träningsvärk i rygg och skuldror efter att jag skottade fram släpkärran igår.

Jag har några bilder från igår men får lägga upp dem sen..
Det känns typ onödigt att skriva verkar ju ändå inte vara någon som läser. Men men..
Nu ska jag göra nått vettigt istället.

Mysan

komentarer
Postat av: Emelie

Jag läser varje dag. Men jag är SÅÅ Dålig på att kommentera.. Får börja göra det.. :)

2010-03-15 @ 15:31:03
URL: http://blogg.aftonbladet.se/wiffen
Postat av: mamma

Jag läser och kommenterar! Ska göra det mer. Love you!

2010-03-16 @ 19:48:30
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/
Postat av: Carro

Läser oxå varje dag...puss på dig syster

2010-03-16 @ 21:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0