16:e Mars



God förmiddag. Passar på att blogga ifrån skolan.
Vi har just varit på Arvid Nordqvist på studiebesök. Det var faktiskt riktigt intressant. Roligt faktiskt.
funderar på att ta en barista kurs där sen efter studenten.


Jag kollade på Julie & Julia igår och filmen inspererade mej till max.
Så jag funderar på att göra en projekt på denna blogg. Men instället för att laga mat ska jag baka mej igenom en bok. och sedan blogga om det på denna blogg.
För att göra bloggen lite roligare och sen för att jag ska ha lite kul.
frågan är när jag ska börja och vad jag ska ha för Deadline. Jag menar jag gillar ju att baka.
kanske ska försöka baka mej igenom Hela Serien hela sverige baka i från Aftonbladet och sedan kanske göra ett sammarbete med dem.  :P   varför kunde jag inte kommit på detta tidigare? ÅÅh... vad stöört.

men vi får se hur det blir, orkar tyvärr inte starta en ny blogg för det utan jag använder denna, Kanske inte perfekta namnet men vi får se... :P

Nu jag har jag iallfall gjort klart min del på ANA arbetet. :P

Mysan

komentarer
Postat av: mamma

Baka låter som en hel kul idé! Man baka igenom hela sverige bakar, nä baka nyttiga saker blandat med lite onyttigt. Kolla i tidningar och bakböcker och baka och sen kanske ha en smakpanel som kan betygsätta baket smakmässigt. Jag vill vara med då!

2010-03-16 @ 19:52:53
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0