18 Mars

Godmorgon.
Kom nyss hem från simhallen. Jag och Flisan tog oss lite tid och simmande nu på morgonen. Riktigt Riktigt skönt må jag säga.
Vi simmande 500 m inte så mycket men det är iallfall något nästa gång så simmar vi lite mer.
Asså simma är bra träning. Man tränar hela kroppen och så kostar det bara 40 kr så det är billig träning också.

jag funderar på att skaffa ett ett kombi årskort i våran simmahall så man kan simma och vara i relaxen det var inte så dyrt.
1450:- inte så farligt. Ska iallfall tänka på det. Jag har ju gymkort också som jag måste använda. Jag ska nog träna imorgon eller på lördag på gymmet.

Nu sitter jag iallfall och äter frukost som består av Fil, musli och bananer, Mums :P
Jag har till och med hunnit med att slänga in lite tvätt i tvätt stugan..
Nu ska jag äta frukost och kolla på the voice..


slänger in en låt innan jag fortsätter med frukosten. En av min pappas favorit låtar.
och en låt som ger nästan maximal sommarkänsla.. :P

komentarer
Postat av: mamma

Mys pys, Nice,Härligt,mm Kul att ni va isimhallen tillsammans där på morronen! Kanske följer med nån gång! love you // mamma

2010-03-18 @ 13:05:33
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

jag vet :)

det är bra att du försöker, men det är inte fel att inte alltid göra det <3

2010-03-18 @ 15:48:38
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0