22a Mars

Nu börjar snön att smälta igen och min mage mår inte bra. Det är ett under att jag kom hela vägen till skolan där jag vände dirket, nästan. Va typ tvungen att töma hela magen först så att jag kunde stå på mina ben..
Usch  det låter lite äckligt men de är sant. Vet inte alls vad det är med den men det gör ont, och ibland så spänner hela magen, ni vet så där man gör när man spänner ut den fast jag inte gör det men det är en sån känsla.
När jag satte mej på tåget hem mådde jag lite bättre, tog en taxi från stationen lat som jag är 80 kr gick den korta lilla turen på men det va de värt iallfall om man mår så illa.

Kastade in mej i duschen, stod där rätt länge. Sen gick jag och la mej, shiit sen mådde jag nästan bra typ sådär så jag kunde ha stannat i skolan och nu hatar jag mej själv för att jag inte stannade i skolan, Suck..
Jag som hade redovisning och allt.
Jaja, Nu åkte mamma iväg till ikea skulle egentligen följt med men tänkte efter och kände efter att jag orkade inte. Är det ett tecken?
Helt slut är jag nu. Jag just plockat i och ur diskmaskinen. Nu väntar jag bara på min guldpojke.

Tror jag faktiskt ska lägga mej i mammas säng och kolla på Kult film. VHS band alltså. Det är lite roligt faktiskt vi har så otroligt mycket sånt i en låda här i vardagsrummet.

Shit vad detta inlägg inte alls hängde ihop någonstans. HAHA men det kan bli sånna inlägg ibland.



Vad händer ikväll?
För min del blir det Håkan's bar och Svenska hollywood fruar.


bild lånad från Kanal 5

bild lånad från TV 3

komentarer
Postat av: Emelie

Usch. Jobbigt där med magen.

Jag hade nog också åkt hem om jag var i ditt läge. Du visste ju faktiskt inte att du skulle bli bättre.



Men tyckte du gjorde rätt i att inte åka med till Ikea! :)



Hoppas du får en lugn kväll.



Kramar <3

2010-03-22 @ 21:55:34
URL: http://blogg.aftonbladet.se/wiffen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0