23e Mars

Är fortfarande sjuk, jag vill inte vara sjuk, har inte tid att vara sjuk.. Speciellt jobbig när jag inte vet vad för sjuk det är.... Suck suck..
Orkar egentligen inte blogga men jag har inget bättre för mej just för tillfället. Sitter väl mest och väntar på att en viss person ska höra av sig, eller när jag tänker efter så är det 2 st.

Fustrerade när han inte svara på sms... och ändå så har han slutat att jobba. det var typ en halvtimme sen jag skickade, men han kanske vill vara ensam inte vet ja. Helt ärligt orkar jag inte bry mej just nu mår för dåligt för det.
Ska gå och lägga mej i soffan nu och hoppas på att jag somnar.
Hörs

köpte en film idag btw, skulle till statoil och handla cola till min stackars lilla mage.

är inte detta en kult film. Min lilla syster hadde aldrig sett den så det fick hon göra idag. :P
Kult?

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0