24e Mars

Allting börjar närma sig nu det känns jobbigt.
Bar uppgiften ska snart vara inne, projekt redovisningen ska snart vara klar, pappas dödsdag, påsklov, katrineholm cupen. Och min och tobbes 13 måndares dag, den är imorgon.  Inte för att jag tror att det kommer hända nått speciellt. och på fredag ska han på hockey så det händer inte mycket då heller

Tänkte mest bara säga att än idag är jag hemma från skolan min mage vill inte bli bättre. Om min lärare har inte hört av sig ang praktik så vet inte riktigt vart jag ska ta vägen just nu, lite smått vilsen är jag faktiskt.
Nu på morgonen har jag varit på sjukhuset med mamma, hon ville ha sällskap så varför inte pina sig själv lite.
Som sagt sprang fram och tillbaka till muggen hela tiden och så spelade mobilspel bara för att hålla mej sysselsatt.

Nu ska jag bara klä på mej jag har gjort min syster lycklig har duschat och varit barnslig och lekt på pet Shop. hahah.
Men nu ska jag åka med till centrum och köpa den Gamla "fame" inte den nya, för den va inge bra. Får se om jag är hemma imorgon också. Skirver mera sen Puss

komentarer
Postat av: luffi

jaha ! du är så välkommen så!! glöm inte att anmäla dig hos MyzaaN för större chans att komma med bland de 10 som går vidare! kram !=)

2010-03-24 @ 15:02:47
URL: http://www.luffi.se
Postat av: mamma

Tack för att du följde med mej idag! Det var jätte skönt med sällskap! Du kanske kan följa med imorron oxå! Jag ska ju på röntgen!

2010-03-24 @ 17:31:07
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0