25e Mars

Idag har jag och min söta älskling hela 13 månader tillsammans, men vi kommer inteträffas så mycket idag.
han ska jobba över sen träna sen kommer han hem till mej och då ska vi sova..
Och imorgon ska han vara med en kompis och gå på hockey i globen, de tycker jag är kul att han faktiskt gör.
Och hela helgen är full proppad hoppas bara att jag ska må bra.

Fortfarande likadant. Men det känns mest som att det bara är på morgonen och kvällen jag måt illa och springer på muggen hela tiden. på dagarana mår jag väl okej men samtidigt har lite små ont och är lite hängig.
Just nu ligger jag i soffan och kollar på "Efter Tio" eller vad det heter.
Ska kolla när Jackie Ferm gästar Malou Von Sivers. Hon ska berätta om sin Relation med sin pappa som är " sveriges farligaste brottsling".

Men när jag ändå ligger här tänkta jag faktiskt plugga lite också jag må ste hinna göra klart bar arbetet som jag inte ens börjat på det kommer ta sin lilla tid.
Ganska skönt när man kan ligga bekvämt i soffan och kolla på tv och plugga på samma gång.

Mamma kom just hem från sjukhuset. Hon har varit kollat så njurstenen hon har haft är borta. Och det va den. Skönt att höra.


My Spångberg <3 Tobias Ferm
Jag älskar dej av hela mitt hjärta och jag hoppas att vi kommer håla ihop ett tag till.
Men mest av allt hoppas jag på till döden skiljer oss åt.
Jag älskar dej och vill alltid ha dej vid min sida <3

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0