26e Mars

Freeeedag idag. Hum kul fredag, jag verkar inte må speciellt mycket bättre.
Älsklingen ska in till Sthlm och kolla på hockey. Djurgården-Brynäs. Så han kommer inte hem förren sent ikväll.
Så om jag mår bätte underdagen ska jag cäl gå och relaxa lite i badhuset men mamma och syster. Vi får se om jag klarar av det. Ska försöka att inte äta nått idag då kanske det blir bättre.

asså nu när jag varit hemma hela veckan har jag typ fastnat för "Efter Tio" det är fan intressant.
Just nu handlar det om en kvinna som kontakta män som satt i fängelse och föll för dem. om jag har förstått det rätt.
Snart är det väl Champange lunch, igår var det roliga personer med, Martin Timell, Bingo och Täppas tror jag han hette.
Att bero på Bingo, Jag ska no leta reta på Katrins blogg, hittade Bingos igår, de va faktiskt en bra blogg.
Kanske ska bli dagens Blogg, jag glömmer typ bort att lägga upp dagens blogg, men ska försöka komma ihåg det :P

jag glömde skriva att solen skiner här idag, det bara strålar igenom mina gardiner. Jätte mysigt ska nog ta mej en promenad med hunden när vattnet har kommit tillbaka. Så man kan hoppa in i duchen direkt efter för jag börjar alltid frysa så mycket.



Glömm inte att rösta på mig i Myzan's och Luffi's veckans blogg tävling.
Jag har Nummer 1. Rösta på mej om du gillar min blogg.


nu ska jag ta en promenad med Världens sööötaste gosehund <3

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0