7 Mars, Mina tatueringar

Jag kom på att jag har lovat att visa mina tatueringar. Så idag när jag och flisan höll på med min mobil imorse och lekte lite så kom jag på att hon kunde hjälpa mej att ta kort på dem.
Så håll i er för nu kommer dem.. Min fantastiska tatueringar...

Första, Gjorde jag när jag var 16 år gammal. Min mamma, pappa och syster var med mej för mamma gjorde en samtidigt. Tatueringen symboliserar mej själv. Men på senare dagar har jag kommit på att den sitter helt fel. Den sitter uppe på armen en bit ovanför handleden. Men men jag sa själv ja så den får sitta kvar där.



Andra, Den skulle jag göra när pappa blev sjuk eller ja till och med innan för min tränare så just den frasen för att jag va så envis. men jag fick aldrig tid att göra den under den tiden han levde så bara några veckor innan begravningen och efter han gått bort så tog jag mej tid och masade mej iväg och fixade den.
Den sitter på underarmen. Just för att vi är så otroligt lika jag och pappa. Det är en gammal vän som Designat texten så det är ingen tatuerare som jag gjort förutom att fixa dit den.  
 


Tredje, Gjorde jag den 25 oktober 2009. gjorde den just för att jag kände att jag behövde ha den och för att jag alltid ville ha min pappa med mej. För han har gjort så otroligt mycket för mej och hjälpt mej så otroligt mycket. När jag gjorde tatueringen kändes de som att att jag blev lite mer hel än vad jag va och är.
Jag älskar den tatueringen och är så otroligt nöjd över den och skäms inte för att visa den. Den har till och med fått folk att börja gråta.


Ett Porträtt på min pappa. Jag tackar Isak för ett fantastiskt jobb.
Isak jobbar på East Steert på Söder i Stockholm.

Nu ska jag ur diskmaskinen. Hoppas ni gillar bilderna.

Mysan

Följ min blogg med bloglovin

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0