7 Mars, ute dag i solen som försvann

Jo vi har våran extrema vilo dag idag. Så vi åkte upp till våra vänner och hade en liten fika stunde ute på deras garage uppfart.
Och Ozzy blev jätte lycklig när han fick vara lös en stund och sprang om kring och letade kakor i snön och lekte med flisan. Jagade snöbollar :P  Han är så söt hunden.
Och nu har mamma bestämt att vi ska kolla på film så hon valde film för en gång skull. Det blev komedin
" Nära och Kära "  Och nu sitter hon och skrattar söt hon är min mamma. 
 


Jag har hittat en ny favorit. Att doppa dessa kakor i mjölk eller kaffe... Mums =)

Mysan

komentarer
Postat av: mamma

Å Vilken skön dag det har varit! Jag har iallafall njutit! Nu längtar jag till sängen, men det är lite för tidigt än! Puss Älskar dej!

2010-03-07 @ 19:29:35
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0