7e Mars

Oj oj gick lite fort igår hann inte alls med att skriva. Eller egentligen var det så att vi gick till rosie åt lite fika dem åt smörgås tårta den såg god ut men fullproppad med laktos då får man hoppa över.
sen ville mamma ha läsk och jag ville ha nånting söt så jag och älskling åkte och hämta Amanda och hennes pojkvän åkte till centrum handlade.

Sen när vi kom hem satte vi på En film eller jag Tobbes favorit "UPP" Efter inte ens halva sov vi båda två. HAHA
Så just nu ska jag väl försöka peta i mej lite frukost.
Tobbe har darig på kursen idag med. och jag ska försöka få tag i Amanda och kolla om hon vill göra nått men hon verkar ligga och sova.
Annars får jag väl sitta med sökord hela dagen. Min hjärna börjar tröttna på det.

Hehe...  Men iallfall. GODMORGON PÅ ER.

Mysan

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0