8e Mars, Hemma från skolan

Hallå i Sommarvärmen.
Är hemma från skolan nu. och försöker att få in den dära sabla reklamen in på bloggen jag fattar inte mycket.
Någon som kan hjälpa mej ?
har precis ätit lite. En yoghurt och en smörgås. Jag skulle ju egentligen träna idag, eller jag tror att jag ska ta mej upp på gymmet en snabbis, fast jag orkar inte har huvuvdvärk och vill bara lata mej så jag ska nog göra det istället så jag bestämde med mamma att hon och jag ska åka och simma imorgon när flisan har fotbollsträning imorgon.
Jag funderar också på att börja spela fotboll, men dock inte denna vecka kanske nästa vecka.
Skolan idag va väl helt okej, va där hela dagen för en gångs skull. Inte så värst jobbig.
Men nu ska jag gå och lägga mej på min säng och läsa Topp hälsa känner att jag behöver slappna av lite.

Juste hoppas alla kvinnor har haft en bra dag. Eftersom det är den internationella kvinnodagen idag. Själv har jag inte märkt av det, förutom lite konstiga kill blickar på tåget. Men ingen har sagt grattis till mej iallfall. =)
hur har eran dag varit KVINNOR?

Mysan


Bilden är googlad

komentarer
Postat av: junitjej

Hoppas du lyckas med reklamen!!

2010-03-08 @ 18:56:44
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0