8e Mars, Tv Kväll

Har just kollat på Halv åtta hos mej men det blev mer lösa sökord än att titta.
Nu tänkte jag faktiskt ta och kolla på första avsnittet av de nya stjärnkockarna. Eller blir väl att jag sappar mellan de och Familjen annorlunda. Tycker de programet är så gulligt. :P
Sen tänkte jag duscha och gå och lägga mej är jätte trött.
Så jag säger faktiskt Godnatt nu.

Kort men gott. GODNATT :P

Mysan

komentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

jo det är lite jobbigt faktiskt, men är glad att mina föräldrar är lyckliga nu iaf :)

Det var rätt jobbigt, ville typ inte prata med mamma i början (var hon som ville skiljas )



Ah jag åker tåg till skolan ;)

haha ja vi har tåg ;) kramar

2010-03-08 @ 20:14:43
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Patrik

det är ett matprogram va? (A)



sv; det är rätt lätt att få in dem när man väl kommer på hur bloggens utseende är uppbyggt med delar osv! :)

2010-03-08 @ 21:03:15
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0