9e Mars, Äntligen hemma

Jag vet att det låtar som att jag sitter och kollar på äntligen hemma men så är inte fallet utan jag har kommit hem från skolan.
Det blir ett snabbis inlägg för jag håller på att kolla på svenska hollywood fruar eftersom jag missade det igår.
och vi ska åka snart. Syster har fotbolls träning så jag och mamma tänkte simma lite undertiden. Ska bli riktigt skönt att faktiskt komma igång nu. Jag tycker det är så tråkigt att träna själv och mamma vill ju också börja röra mera på sig och träffa mej lite oftare så varför inte.

och jag har kommit på att jag har som mål att Student klänningen ska sitta riktigt bra på mej.
Men på bloggen kommer jag inte skriva vad jag väger för det vågar jag inte men jag kan uppdatera hela tiden de jag går ner.. :P
Jag har fobi för vågar men ska försöka ställa mej på vågen och kolla vad jag väger just nu. Jag är en ganska kraftig tjej, jag skäms inte för det, bara ibland. Men de är så jag är liksom.
Efter saker som har hänt i mitt liv så har jag helt enkelt grov fobi för just vågar.  tack vare en underbar Skolsköterska i grundskolan. Usch Usch.

Jag vet inte riktigt om jag ska skämas för mitt hår eller inte men de är ju inte mitt fel att de lossnar, jag menar de är ju inte mitt fel att min pappa dog och mitt liv ser ut som det gör? Eller?

jaja men ska försöka hålla mej uppdaterad så mycket som möjligt och börja äta mera nyttig mat och faktiskt försöka tipsa om goda och nyttiga maträtter på samma gång.

JAG SÖKER ALEXANDRA JAG VILL HA RECEPT PÅ BROWNIES MED BÖNOR.

Lovade Deda att lägga upp en sötig bild på henne. Så håll i er på en av sveriges Hetaste flickor =)



tråkig estet hade vi idag också detta blev då mitt resultat. Ska faktiskt fixa en ram. den skulle nog passa på en vit vägg fast den är ganska ful =)

Några andra bilder..

Mysan

komentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha ja man får se det positiva i allt :P

Vi har Pågatåg som typ går inom skåne bara :P typ som pendeltåg :P

sen har vi Sj tåg som går uppåt i sverige de går bara i malmö lund & hässleholm dock

sen har vi öresundståg som går i skåne de lite störestäderna & sen i danmark :) <3



kramar

2010-03-09 @ 18:08:41
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Patrik

snabbt inlägg stod det men jag tycker det blev rätt långt XD



sv; jo man ska förstå som sagt men att förstå är inte alltid lätt XD

2010-03-09 @ 21:18:01
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha nej inte som spårvagn ;)

det vi har som motsvara det kalas stadsbussar :P

okejs:D kram

2010-03-10 @ 07:25:28
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: lillblondin

Hej!

Förlåt om jag stör, men jag håller på med en liten undersökning om tankens kraft till mitt projektarbete som jag håller på med i skolan och jag skulle bli jätte glad om du ville kika in på min blogg och svara på 3 frågor.

Självklart kan du vara anonym om du vill det.



http://againstallodds.blogg.se/2010/march/snalla-sota-ni-hjalp-mig.html#comment



Om du inte har lust med detta så ber jag om ursäkt för detta meddelande.



Mvh Emma

2010-03-12 @ 00:57:21
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0