Äntligen

är han hemma, han står i köket och rensar en kyckling och sen kommer han och tigger pussar, söt han är min pojke  <3
Vet ni vad jag brukar göra när jag har tråkigt?

jag löser barnkors ord, men jag är så osmart när det gäller sånt så jag klarar knappt det haha.
När jag va ute med hunden förut kollade jag nedan för mitt sovrums fönster och vad hittade jag där?

Jo våran eller? Påskliljorna börjar komma upp är det tecken på vår?

komentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Tackar gumman,

dina ord värmer

och allt är sorgligt!

Det kvittar va jag säger eller så för det kommer aldrig bli så att din pappa kommer tbx, men jag bryr mej och lyssnar om du vill prata. vi har nog en del gemensama saker att prata om.. kramar

2010-03-24 @ 20:34:54
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0