" Det här är vad dem ser, det här är vad vi ser"

Ja, jag och syster ligger i sängen och kollar på Dating in the dark. Pojken min ligger i mitt rum och kollar på simpson för han tycker inte om detta program medans jag och flisan älskar det.

Är det någon som vet vad det är för sjukdom.
När man har ont i nedre delen av magen och i sidorna. Magen känns tung.
Och när man går och små fiser hela tiden, och inte kan skita. Asså det känns som att typ min rumpa snorar.
vet det låter äckligt men det är så det känns. Det är jätte underligt. och ibland mår jag illa och ibland inte.
Det är jätte jätte jobbigt.


Men nu ska jag fortsätta kolla på dating in the dark, det är ganska spännande nu faktiskt. Sen blir det Couger town.

puss

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0