Det luktar mat.

Hallå hallå. Nu är jag hos mamma och har varit här ett tag. Passade på att städa mitt rum och byta sängkläder.
Mys mys. Mamma håller på att laga värsta brakmiddagen det luktar underbart..
Så eftermatchen ska jag få hugga in i allt mums.
Min lilla syster har också städat sitt rum och hon hittade min älskade kajalpenna som har varit bort ett tag. Så typiskt hennes rum att ta den ifrån mej.

Snart kommer väl min älskling tillbaka så då ska vi fort kolla på Hockey matchen Djurgården-Brynäs.
Vi hinner iallfall kolla på första perioden innan vi ska iväg på hans match.



Asså jag kom och tänka på en sak när jag och min pojkvän satt vid matbordet här om dagen.
Jag undara bara om jag har fel. Alltså detta med homosexulla.
Han kom hem och bara säger 

Han- asså du skulle sätt killen på tåget eller ja det såg inte ut som en kille men asså han måste ha varit bög
Jag- Jaha och? alla människor ser olika ut thats it.
Han- men asså vet du hur jag kom på att det va en kille, han sa tyo " asså jag måste ha strulat med en riktigt straight (stavning) kille på krogen i helgen".
Jag- Men och jag bryr mej inte alla killar få se ut som dem vill. Är du typ homofob eller nått ?
Han- Nej nej jag tyckte bara det såg så roligt ut.


Ja ja visst visst. det är så vanligt.
jag menar för killar verkar lesbiska, det är as hett jag menar vilken kille kollar inte på lesbisk porr?
men böger shiit vad äckligt det är. HALLÅ, tänk om en utav dina bästa vänner är bög men inte vågar tala om det?
Och för många tjejer är det typ helt tvärt om, där är både bögar och lesbiska uppskattade typ. jag menar vilken tjej vill inte ha en bögkompis? och lesbiska, vad är det för fel på dem? ingenting.
Jag tror att det är mycket så, men visst finns det undantag.


Har du nått emot homosexuallitet?

komentarer
Postat av: mamma

Jag har flera fjollkompiar och dom är helt underbara! Gillar precis som dom är och det gäller alla mina vänner!!!!!!

2010-03-20 @ 23:09:41
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/
Postat av: Emelie

Har inget emot dom alls.. :)

Tycker alla är lika värda!



Pussar och jramar..

2010-03-21 @ 22:02:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/wiffen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0