Hääärligt

Ojsan jag blev utvald till Luffi och Myzans Veckans blogg.
Gå gärna in och rösta 
Puss.


Nu ska jag snart åka iväg på bro träningen har suttit här och planerat en hel träning hoppas bara att magen vill hålla med mej och inte börja krångla.
Idag är det våffel dagen så vad åt man till middag om inte våfflor. *mums*
Åt inte så mycket tanke på magen, men gott var det.  Mamma är så sjukt bra på att göra våfflor.
Tänkte dela med mej med mammas lilla hemliga tips.

Det finns ju sånna dära våffel mixer. En sån och då byter man ut vattnet mot bubbelvatten för då blir våfflerna extra frasiga. Och riktigt smör, inge bak margarin utan SMÖR. Lycka till!


Innan jag går tänkte jag bara skriva en hälsning till min underbara pappa.
Jag hoppas att du har det så sjukt bra där du är nu. Och snart närmar sig din dödsdag. Ett helt år har du varit ifrån oss. Men jag hoppas att du  är med på minnes stunden, då vi kommer göra det som du älskade. Vara ute i skogen med familj och vänner och grilla korv och dricka läsk och äta bullar.

Jag vet att du är med mej. Kan du inte prata lite med gud och fråga om han kan göra mej frisk, det skulle vara rätt skönt.
Pappa jag saknar dej, finns så otroligt mycket jag vill berätta för dej finns så mycket jag vill fråga, så mycket som jag bara vill prata med dej om. Varje dag dyker det alltid upp nått som " tänk om pappa fick veta".
Men jag kan ju inte göra så mycket mer än att bara leva. Leva för dej, för mamma, för syster för alla. Och så klart leva med dem som vi har närmast. Men jag Skule verkligen vilja ha dej tillbaka.
Älskar dej Föralltid pappa <3

komentarer
Postat av: Henrik Olsson

Grattis till nomineringen! =)

2010-03-25 @ 18:39:11
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: luffi

själv tyycker jag inte "care" är den goda... den är med röd grape och det gillar jag inte! men den är ok! everyday är go!!



allt bra annars idag!? kram

2010-03-26 @ 10:46:43
URL: http://www.luffi.se
Postat av: mamma

Fan va snygg han är, min man alltså! Bara älskar den där bilden på honom! Saknar honom<3<3<3<3

2010-03-26 @ 12:18:16
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0