Kan inte sova

Jag hatar att inte somna på ca 15 minuter utan man bara ligger och vrider och vänder på sig det är så drygt.
Så jag visste inget annat än att gå och sätta mej vid datorn och kika lite.
När jag va och jobbade med mamma idag så hade dem en Fatboy, en jätte stor sittsäck typ.
och en sån vill jag verkligen ha. Kommer bli typ prio nr ett när jag jag har tillräckligt med pengar.
Dem är sköna och så himla snygga.


Denna kostar liksom 2 499:-
Källa

Denna 3 499:-
Källa

Det är ganska dyrt men det är de värt..
Nu ska jag kika runt lite mera.
Godnatt igen
Mysan

komentarer
Postat av: Matilda- QWENTUS

hihi okej, inte mycket snart skola :D

2010-03-02 @ 05:17:17
URL: http://qwentus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0