Mamma <3

Om du bara visste hur glad jag är över dig Mamma. Hur stolt jag är över dig.
Vi har haft en tufft ett tag nu men det känns som att allt börjar lätta, allt börjar bara att bli bättre.
Mycket är tack vare dig. Utan dig hade nog ingen av oss klarat detta.
Pappa är en stor saknad för oss alla, men samtidigt kan jag förstå din saknad, du kände honom längst. Det var ju förtusan din man. Ni älskade varandra, älskade varandra mest i hela världen. Och jag älskar dej Mamma.

Stolt över allt du har gjort, allt du har orkat med och fortfarande orkar.
Att du har funnits för mig och för Flisan och samtidigt med dig själv. Om jag kunde skulle jag ge dig allt du vill ha, jag hoppas att det är kärlek för det är de ända jag kan ge.
Jag älskar dig mamma, Älskar dej så sjukt himmla mycket.
Miljarder varv runt solsystemet och tillbaka igen.


Jag har världens bästa mamma <3


komentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Kul att du vill vara med i veckans blogg :D

Får önska dig lycka till & att du blir en av de 10 finalisterna!

2010-03-24 @ 21:54:52
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag får väl ta och gästblogga hos dej så kan jag berätta om hur fantastisk tjej du är. Som jag älskar så¨otroligt mycket. Många varv runt jorden! Jag vet att jag ställer kanske lite för höga krav ibland men det är inte av elakhet. Utan bara för ditt bästa. Puss love you for ever<3<3<3<3

2010-03-24 @ 22:50:45
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/
Postat av: Emelie

Va fint du skrivit... :)



Våra mammor behöver sånt här ibland..



Otroligt fin bild dessutom... :)

2010-03-25 @ 10:13:39
URL: http://blogg.aftonbladet.se/wiffen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0