Mys dag i stan

Som sagt jag åkte in till stan för att äte lunch med älsk och hans mamma. Vi åt på en restaurang som hette M5 som låg på en tvärgata ifrån drottninggatan. Det var jätte trevligt och jätte mysigt. Men jag mådde inte så himla bra men det var okej.
Sen gick jag och tobbes mamma och fixade present till Tobbes farfar som vi ska till på Söndag. Sen prata vi lite sen var hon tvungen att gå, lite tråkigt när vi kunde gott och fikat istället för en massa jobb det hade varit mysigare. Så jag gick och handlade lite blev lite små sakar, Sen fick jag ett sug att gå på bio så då gjort jag det.
Prinsessan och grodan blev det :P Ganska mysig film.


Dessa saker blev det och lite till
Cubus
T-shirt,med tryck Love 49:- rea
T-shirt till min älskling 49:-
trosor 49:-

Hm
Ansiktsmask jordgubb och Aloe vera 19,90:- St
Lösögonfransar minns inte riktigt priset´.

Gina tricot en collagetröja 99:- rea Ingen bild


lagerhuse
Glasen som bomman står i 17:- st
En osthyvel 49,90:-
Sen blommorna från hötorget

och denna blommbukett lite suddig jag vet :P
Sen åkte jag och älskling till willys och handlade frysen full och lite fredagsmys. Så snart blir det att bänka sig och soffan och på let's dance. Mys <3

komentarer
Postat av: mamma

M5, vilken sorts mat serverade dom där! Nått ställe som jag skulle vilja äta på? Vill snart ha en dag i stan med dej! Puss // Mamma

2010-03-19 @ 21:33:40
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/
Postat av: Emelie

Låter ju helt underbart.. :) Fina saker.. :)

Och hur kul är det inte med rea priser! :)

2010-03-21 @ 21:59:08
URL: http://blogg.aftonbladet.se/wiffen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0