SISTA MARS

Blev ingen skola och praktik för mej idag, men imorgon då jääklar.
vet inte vad som hänt men ont i magen har jag, Säkert fått i mej nått jag inte ska få i mej. har sprungit fram och tillbaka på toa sen typ 5 imorse. Inte roligt.
Så idag ska jag pyssla med lite andra saker. Har just tagit på mej lite ansikts mask och sitter och försöker äta lite frukost.


Bjuder på den, haha Ansiktsmasken är från Hm

Detta blir det till frukost. laktosfri Jordgubbs film med glutenfri Müsli med blåbär kokos och torkade jordgubbar
och en banan. Visst låter det mums.

Så detta har jag tänkt att pyssla med, Vika all tvätten vi tvättade igår och börja plocka ihop det jag ska ha med mej till katrineholm, som jag åker till på fredag.

och sen detta, Vrååååålplugga.
jag sitter och tittar ut genom fönstret det är ju värsta vår solen ute ju. Fett mysigt.
Men nu ska jag gå och tvätta av mej ansikts masken..
Hoppas ni får en bra dag. Puss

Vad ska ni göra i Påsk?


komentarer
Postat av: emma

Hej!

kikar in & önskar dig en bra dag! =)

kram

2010-03-31 @ 10:59:58
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0