Noooo Shiit vad händer

Dålig uppdatering igen, Gud vad är det som händer. Antingen är det jag som bara inte orkar eller så har jag helt enkelt inte tid. Eller det kan ju vara en blandning.
Just nu sitter jag och Tobbe i vardagsrumet med en varsin dator, Shit vilket liv vi lever. han sitter och kollar på nått. Kan det vara Mix Megapol, Dem säger typ

" Vem är Dj Hångel?"
" Dj hångel är en man i sina bästa år alltså 33 år"


Han är just nu helt besatt av Dj hångel. Men jag Älskar honom ändå..

Okej ska vi se vad har hänt sen jag uppdatera sist..
Jo jag har jobbat på mitt nya jobb. Bro Hof Slott, Det var Roligt och ett sånt otroligt underbart ställe.
Ungefär den standard som jag är van vid, Så det var inte så svårt. Svåraste är väl att det är många som pratar engelska så kommer jag som inte kan engelska typ.




Och så har jag haft en Mysig eftermiddag med Flisan och mamma <3

är vi inte coola... Lägg märke till mina otroligt fula FJORTIS läppar. Haha =)

Ikväll blir det middag hos mammsen Potatisgratäng med lammstek, och rabarberpaj till efterrätt.
Sen blir det Bowling med underbaraste Doris och Gurra och Tobbe såklart.
Tävling Tjejer mot Killar, tror att Tjejerna kommer att vinna =)

komentarer
Postat av: jessica

Sv: Hehe, ja, det får man ju ta och göra.

Tack så mycket! Jag vill bli författare i framtiden, men inte ha det som heltidsyrke men vid sidan av, vilket jättemånga peppar mig till att göra. Har också skrivit många historier men som inte blir så pass långa.



Haha, vad bra! Då vet jag att någon gör det! :D Då får jag fortsätta i alla fall.



Jag går i Jakobsberg :) Didaktus.

2010-05-28 @ 16:19:55
URL: http://qes.blogg.se/
Postat av: mamma

Mina brudar! Älskar dom!

Puss Mamma

2010-05-28 @ 16:34:47
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0