packat och klart

Nu har jag packat klart, tror jag. jag orkar inte packa mera jag är rädd att jag har för mycket kilo i väskan..
Men jag menar bara väskan väger lite eftersom det är en ganska speciell väska..
Kan ska ska försöka knöla ner allt i en rull bag, men jag tror inte att det går.
Så jag tror jag tar den väskan jag har. fast det är fortfarande väldigt mycket tom rum i väskan..
Det  ska nog gå bra.

Tyvärr har jag ingen dator med mej så jag kommer inte kunna blogga.
Om man kan mobil blogga så kan jag säkert göra det ibland.

men jag kan säkert skriva ett inlägg lite senare.
Just nu väntar jag på min gullegris så vi kan åka hem till mamma. äta lite mat och kolla på tv och sova.
Håkans bar ikväll ju..

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0