Sjuuuk

Under kvällen igår så började jag må jätte dåligt och fick ont i halsen..
Idag mår jag ännu sämre.. Men jag måste städa lite ändå. kan inte bara ligga i sängen och tråka.
Så jag och älsk håller på att städa.

Vi har också haft begravning för min blomma som ha dött under de dagarna jag har varit borta.
Så måste fixa en ny blomma..  fasiken.
Just en sådär blomma som jag har fått liv i flera gånger om men denna gång gick det inte att rädda den.
Så vi satte på tears in heaven och slängde den i pappers korgen.. Haha, knäppa vi är.

Men nu ska jag städa vidare. Ska lägga upp alla bilder från österrike på face.. 
Så vi hörs sen 

komentarer
Postat av: mamma

Ja lite sjuka i huvet är ni, undrar vad det beror på? Födda i fel familjer???????

2010-05-09 @ 15:44:30
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0